Pink Moustache

Pages


Followers


Tuesday, February 28, 2012

kenape semuanya berubah sekelip mata ??

sedih kann bila apa yang selalu kita bersama , kita jumpa tiba tiba hilang atau berubah..
dulu masa kita seronok seronok , kenangan kita semua tuu korang buang mana ? 
TONG SAMPAH KE ? OR FILL WITH NEW " FRIEND"
seriouslyy sahabat kuuu yang tercintaa semua  please be matured please !! 
aku tak mintak lebih aku mintak tuu je ..
aku rindu KITA YANG DULU !! 
aku tak tawu masalah korang ape , dan aku tak pernah punn teringin nak tanye 
sebb aku tak nak jadik batu api,, 
sebab korang gaduh punn aku dengar dari orang lainn 
aku try tak nak masuk campur tapi kalau dah keadaannya begini aku tak sanggup tengok dah lagi .
AKU TAK SANGUPP 
sorang pandang kiri sorang pandang kanan
sorang kutuk nie sorang kutuk tuu 
yang korang kutuk tuu tau takk ? tauu tak bende yang same .. 
orang tuu gini lah orang tuu gituu lahh korang nie sama EGO !
sorang sorang tak nak face to face , teros terang , cakap ape yang tak puas hati
kenape suka suka bolehh tp dah bergaduh tak bolehh ?
yang lain dahh takpayah nak bawak mulut kehulu kehilir tapayah jadi batu api
masalah dyorg aku harap dapat setle baik .
Korang berdua tak rase pape ke ? tak rasa rindu time dedulu ? takk ?
dulu kita ber 9 kannnn kawannnnnnnnnnnnnnn ? 
aku dengar punca nya tak besar punn tp kenape semua berperangai budak - budak 
sampai gaduh tak bertengor pulaukan orang tu pulaukan orang nie, 
even ade masalah punn  depandepan senyum mcm setan punn tkpelah kt blakang nk kutuk kutuk
inikan dah jumpe depan punn tak bertegur , nk bermasam muka kenape ?
TAK KESIAN KAT AIN KE ? sebelah kawan seblah pun kawan TAK ?
then tak payah la nak berperli perli , aku kawan korang yang dengar yg sakit hati. 

AKU JUST NAK KORANG PIKIR PIKIR LA APA YANG KORANG DAH BUAT BERSAMA SELAMA NI , 

tak rasa malu ke kat orang lauar tengok kita ketawakan dulu punyalah baik then sekarang bergaduh nak tunjuk satu dunia .. 

nie je yang aku boleh buat nak tolong korang , anything else terserah lah 




#pada orang lain stop it la diam sudah , bendi nie jadi hal besar punn sebb ade yg menyampai dan jadi batu api .





takk boleh ke korang lupakan je pergaduhan korang dan start hubungan mcm biasa, kalau korang nak gaduh punn gaduhh la blakang blakang , depan depan baikbaik sudahh , tu je 


No comments:

Post a Comment