Pink Moustache

Pages


Followers


Wednesday, February 29, 2012

i just nothing

ARGHHHHHHHHHHH !!!
jadi orang gila kan senang tak de masalahhh
HISHHHHHHHHH !!
like seriously perlu ke korang baikbaik dengan dy ?? aku taulahh korg kawan dy tp kalau stakat tegor tu tk kesah la , nie sampai ajk jalan skali,, depann aku tu korang buat DEPANNNN AKUUU ,, 
macam korang tak tawu kann aku tak suka dy , pastu kau harapkan yang 
aku nie boleh senyum senyum la kt dia like nothing happenn,, 
dy dah kutukutuk aku kauorg harap aku nak baik dengan , 
sampai mampuss aku takkannn . 
and one more thing perlu ke kau cerita dekat dia  yang hal pergaduhan kita semua ?
PERLUUUU KE , ITU YANG AKU MARAH SANGAT DEKAT KAU ! 
tak pe lahh aku sabar je ape yang korang dah buat , 


korang macam dah tak kesah kan pasal aku  , ryte ? 
ape aku buat , aku kt mane , masalah aku , ade pernah korang tanye ?
tak pernah kan ,, 
yellah aku memg bukan jenis yang suka bercerita , bukan yang  suka share problem
tapi agaklah kalau ape cerita semua aku tak tawu, jadik macam orang bodoh tau tak,,
aku yang kawan dh lame dengan kau , tapi bile dy masuk tak smpai sebulann habis  semua kau cerita , sampai everyday kluar lepak .

only gods know how much it hurt me, tapi korang bukan kesah kan ?? so nevermind be like you all always be 
 i'm here just watch you , even though we seem near , yet we are much far away than you think. 

sincerely , ecah .

1 comment:

  1. If you are facing any problem to activate amazon mytv login on your device, you need to open the application and get primevideo.com/mytv enter code.
    amazon.com/mytv enter code.primevideo.com/mytv enter code.

    ReplyDelete